Konsentrasievermoë en Werkstempo Verbeter

Gerbrand Botha
Gerbrand

Aan die einde van 2014 lewer Gerbrand se ouers verslag oor sy vordering:

Ons het redelik vroeg agtergekom Gerbrand het probleme wat sy skoolwerk beïnvloed. Gerbrand is ‘n dromer, hy sukkel om te konsentreer en vergeet vinnig wat vir hom gesê is of om opdragte uit te voer. Hy is baie stadig met sy skoolwerk en het baie aanmoediging nodig om sy werk te voltooi. Hy sukkel ook met sy spelling en sinne en ruil letters en woorde om. Hy raak gou gefrustreerd as hy sukkel. Hy was al van Gr. R af by verskeie arbeidsterapeute en opvoedkundige sielkundiges.

Vandat Gerbrand by Edublox is het sy konsentrasievermoë verbeter. Hy voer sy opdragte beter en meer korrek uit. Sy werkstempo het verbeter, sy spelling, sy lees en woordeskat het ook verbeter. Sy selfvertroue het ook verbeter.

Gerbrand het verbetering getoon in al die probleme wat geïdentifiseer is, maar hy het nodig om nog verder te verbeter.

Brand & Liezl Botha


Gerbrand se derde-kwartaal 2015 skoolrapport:

Gerbrand se skoolrapport het nie oornag verbeter nie; daadwerklike verbetering het eers in 2015 begin wys. Afrikaans en Engels het verbeter van ‘n 4 tot ‘n 6 vanaf die eerste tot derde kwartaal:

gb

EVALUERINGSKODES
7   Uitmuntende prestasie 80 – 100%
6   Verdienstelike prestasie 70 – 79%
5   Beduidende prestasie 60 – 69%
4   Voldoende prestasie 50 – 59%
3   Matige prestasie 40 – 49%
2   Basiese prestasie 30 – 39%
1   Ontoereikende prestasie 0 – 29%

Brand & Liezl Botha Gerbrand se ouers

Skip to toolbar